Način plaćanja - Babyliss

Brezplačna dostava za vsa naročila nad 50€

Garancija 2 leti

Način plaćanja

Pri nakupu prek naše spletne trgovine lahko izberete enega od naslednjih načinov plačila:

1. Plačilo ob dostavi, Plačilo ob dostavi pomeni plačilo zneska iz naročilnice ob prevzemu pošiljke. Plačilo se izvede z gotovino v dinarjih, neposredno v roke kurirja, ki vam pošiljko prinese.

2. Z denarnim nakazilom na okencu ali prek e-bančništva Plačilo z denarnim nakazilom na okencu ali prek e-bančništva pomeni, da po naročilu in elektronski ali telefonski potrditvi vašega naročila plačate znesek iz predračuna (ki ga prejmete po elektronski pošti) preko splošnega denarnega nakazila na okencu pošte ali katere koli poslovne banke, ali z neposrednim plačilom na račun podjetja FTG distribucija z obvezno navedbo številke naročila v polju za referenčno številko, v primeru plačila prek e-bančništva.

3. Plačilo s plačilnimi karticami – VISA, Meastro ali MasterCard, ki podpirajo spletno plačilo. Plačilo s kartico poteka v sodelovanju z Banco Intesa prek platforme Stripe na varen in certificiran način z enostavnim vnosom podatkov o vaši plačilni kartici.

Če kupujete kot pravna oseba (podjetje), izpolnite »nakazilo za nakazilo«. Podrobne informacije, ki jih je treba vključiti na plačilni listek, boste prejeli po e-pošti takoj po potrditvi naročila. Po evidentiranju plačila se izdelki na naročilnici zapakirajo in pošljejo na naslov za dostavo.

PROSIMO, DA NE PLAČUJETE NA BLAGAJNI ALI PREKO ELEKTRONSKEGA BANČNIŠTVA, DOKLER VAM USTNO ALI PISNO (po e-pošti) NE POTRDIMO, DA IMAMO ŽELJENE ARTIKLE NA ZALOGI!

 

Način dostave

Posebna ugodnost je brezplačna dostava na dom za naročila nad 50€. Za naročila z vrednostjo nižjo od 50€ se dostava zaračuna 5€. Izdelke, naročene prek naše spletne trgovine, dostavljamo s kurirsko službo po Sloveniji.

Blago, ki ste ga naročili, bo prispelo na vaš naslov v 3-5 delovnih dneh (vikendi niso vključeni v rok dostave), odvisno od trenutne zaloge in naslova za dostavo. Blago pošiljamo prek kurirske službe.

Blago, naročeno med tednom, obdelamo naslednji delovni dan in pripravimo za dostavo.

V primeru kakršnih koli odstopanj v količinah ali barvi, ki ste jo zahtevali, vas bomo kontaktirali.

Kurirska služba dostavi pošiljke na naslov za dostavo med 8. in 17. uro.

Prosimo, da se prepričate, da je na naslovu prisotna oseba, ki lahko v tem času prevzame pošiljko. Ob prevzemu pošiljke morate vizualno pregledati paket, da se prepričate, da ni vidnih poškodb. Če opazite, da je embalaža znatno poškodovana in sumite, da je izdelek morda poškodovan, zavrnite prevzem pošiljke in nas o tem nemudoma obvestite na info@babyliss.si ali nas kontaktirajte po telefonu na +385 01 6196 609. Če je pošiljka videti nepoškodovana, jo lahko brez zadržkov sprejmete in plačate po povzetju, razen če ste pošiljko plačali s poštno nakaznico. Kurir poskuša vsako pošiljko dostaviti dvakrat. Običajna praksa je, da če vas kurir ne najde na naslovu, vas pokliče na telefonsko številko, ki ste jo pustili ob oddaji naročila, in se dogovori za nov datum dostave. Če vas še vedno ne najde na naslovu, nam bo pošiljka vrnjena. Po prejemu pošiljke vas bomo kontaktirali, da ugotovimo razlog za neuspešno dostavo pošiljke in se dogovorimo o ponovni pošiljanju.